Sunshine

Lördag, bra väder, sol, trött som fan men ändå jävla lycklig. Sov hos Oscar inatt, gårkvällen spenderades med att vi kollade film, 10 orsaker att hata dig, åt sjukt mycket godis och lagade riktigt jävla god middag som blev färdig vid halv tolv, haha. Men det var riktigt mysigt faktiskt. Skoj!

Snart ska jag och mamma ut på en lång promenad, gå ner till sjön och runt i hela Sköndal, härligt med frisk luft.Klart man vill passa på nu när det är bra väder. Eftermiddagen/kvällen vet jag inte vart jag ska spendera den, mamma håller tummarna för att jag ska vara hemma och kolla finalen av melodifestivalen med henne *host*SVENSSON*host*. Jag vet själv inte vad jag vill, är sjukt trött men har inte lust att bara ligga hemma ändå. We'll see. Dyker något riktigt lockande upp så blir det nog utgång. Nu ska jag kila, puss!


Kommentarer
Postat av: Chrille

Tjena!

Kul att du gillade min bild på isbarren!

Men FRÅGA först innan du använder bilden på bloggen!

Vill du fortfarande använda bilden vill jag att du skriver vart du har fått den ifrån. Annars tar du bort den.

Ha de gôtt!



/Chrille

2010-03-24 @ 01:38:53
URL: http://www.c-pix.nu
Postat av: Chrille

Tråkigt att du inte tar detta på allvar…

2010-03-27 @ 19:38:49
URL: http://www.c-pix.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0