She can't wait

Fredag.. Jag är hemma med Peter, har precis käkat sushi till frukost, haha? Gårdagen spenderades med att jag vaknade hos Boel med Ellen, sen åkte jag hem till mig med Ninos ett tag, därefter mötte jag återigen Ellen&Boel + Marylin också. Dom solade och sen så gick vi till donken för att äta lite..

Efter det så mötte jag och Ellen min mamma och handlade på någon kina affär i Hötorget och köpte massa ingredienser till hemmagjord sushi som vi gjorde. Sjukt gott, sen kom Peter hit och Ellen drog, vi kollade på "De ä kanon" någon dvdskiva med allt roligt Robert Gustafsson gjort genom sitt liv, rätt roligt. Sen sov vi hära och nu är vi här vakna och glada.

Lyssnar på världens bästa låt just nu och vi ska väl snart hitta på något, ikväll blir det fest iallafall med mina nära och kära. Puss..


Njuuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0