När man inte har något annat att göra

Senaste person som
Sov i din säng: Jag. Annars Ellen.
Du pratade med: Peter.
Du delade en drink med: Marlie.
Du gick på bio med: Boel tror jag.
Du gick på stan med: Peter.
Skällde på dig: Mamma/Pappa samtidigt.
Kyssde dig: Ninos.
Du hade sex med: -
Du kramade: Peter.
Sa att den älskade dig: Boel tror jag.
Sa att den hade känslor för dig: Emil.

Senaste
Låt du hörde:
Mr Vegas- Tamale
Film du såg: Luftslottet som sprängdes.
Mat du åt: Två rostade mackor.
Kram: Peter.
Puss: Ninos.
Fest: Jag kommer aldirg ihåg vilken veckodag det är.
Känslan: Skuldkäsnla.
Ilska: På mamma och pappa för någon timme sen.
Resa: Polen några dagar sen.
Glädje: Peter!
Dröm:        
Boken du läste: Vet inte.
Personen du träffade: Min familj
Personen du pratade i telefon med: Peter
Personen du fick sms av: Ninos
Gången du åt en 7-eleven korv: Oj, long time ago
Gången du var utomhus: Förut idag.
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpte:
Cigg idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Ninos från Rågsved/Hagsätra som du menar?

2010-03-18 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0