Medan badet fylls

Är du kär? Nej
är du ihop med nån? Nej
Är du en sportfåne? Nej
Går du i en sport? Inte nu, har gått på fotboll och innebandy. Funderar på att börja på dans.
Är du rik? Inte direkt, hade jag gått runt med miljoner i fickan hade det nog märkts.
Är du shoppingsugen? Just nu är jag bara trött.
Är du ressugen? OM jag är, när åker vi?
Är du skolsugen? No way.
Är du irriterad? Nejdå-
Vilken film såg du senast? Luftslottet som sprängdes.
Vilken internetsida besökte du senaast? facebook
Vad sa du senast, till vem? Något om badet till min bror.
Vad gjorde du i förrgår? Skola, sen jobbade jag.
Vad har du gjort idag? Skola, varit med Sara, pluggat.
Vad ska du göra ikväll? Sova?
Vilket land besökte du senast? Polen.
Vad såg du senast på tv? Top Chef.
Senaste köp? Cigg.
Vad har du dåligt samvete för? Hur jag behandlat en vän.
Vad har du för skor? Flera flera.
Vad har du på dig nu? Mjukiskläder all over the place
Är du vegitarian? Ohno!
Vad drack du senast? Mjölk :)
Gillar du att laga mat? Faktiskt ja.
När sjöng du senast? Nyss.
Håller du det städat? Haha inte min grej.
Vad gör dig lycklig? Familj, vänner, pengar.
Vad gör du just nu? Detta.
Lyssnar du musik just nu? Japp.
Favorit-färg? Svart.
Favorit-mat? Sushi och Wook.
Favorit-skådis? JOEL KINNAMAN.
Favorit-film? Har ingen direkt.
Favorit-tvpogram?  one tree hill, desperate housewives.
Favorit-låt? Har ingen direkt.
Favorit-godis? Choklad och ferraribilar!
Tar du många "ego-bilder"? Inte så farligt mycket längre. Någon i veckan.
Gillar du att fotografera? Ja det är lite småkul.
Egen mobil? Vem har inte det?
Egen kamera? Yes!
Egen dator? Jepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0