Lyckopiller

Efter att ha testat typ alla klänningar och tunikor jag äger och matchat med de flesta smycken så är jag fortfarande inte nöjd. Detta är ett helvetet. Vad fan ska man ha på sig på en studentskiva? Egentligen är det tema "vad du inte vill vara om 10 år" men Boel vägrar klä ut sig så då skippar jag det också, tyvärr.. Kör väl på att "jag vill inte vara vän med Boel om 10 år så jag kommer med henne" haha. Nej nu var jag elak...

För att bli på bättre humör lyssnar jag iallafall på somewhere over the rainbow, låten som är med i trollkaren från oz. Såg den som musikal med min moster när jag var liten, kommer fortfarande ihåg hur mycket jag älskar den. Och man blir fan glad av låten, jättegullig ju. :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0