Jävla vampyrer...

Har varit hos läkaren idag, hade tid klockan tio så det blev en liiiten sovmorgon iallafall. Började med att jag skulle förklara vad som händer när jag svimmar och får mina "attacker" osv, därefter lyssnade hon på mitt hjärta och mina andetag, dessutom tog hon på min hals, min mage och mina fötter(?). Oklart. Nåväl, efter det skulle jag göra EKG test, superskoj att ligga där i bara trosor framför någon kärring med massa sladdar kopplade till kroppen. Tillsist gjorde jag blodprov, kändes fan som om dom tömde mig på blod. Fem jävla provrör fyllda med blod, vidrigt. Satt och kollade hur mitt blod floshade på, yummie. Men aja, sen var det klart! Ska få provreslutaten om någon vecka eller så. Nu är det bara och vänta och se... Om dom inte dricker mitt blod, häxor!


Såhär såg det ut, sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0