Jävla pussy jag är

Detta är sorgligt.. Jag har inget att göra, har varit hemma från skolan igår och idag pga att jag mått dåligt. Har sovit en del men förövrigt finns det fan inget att göra.. Så vad gör man? Kollar såsiga program på tv. Just nu är det extreme home makeover på tv, och sån pussy som jag är så sitter jag och asbölar till skitprogrammet. Asså jag hatar verkligen detta program, så jävlar tråkigt och fjolligt. Ändå gråter jag som en treåring som precis haft sönder sin barbie. Pinsamt.

Påtal om annat så behöver jag fan banta, seriöst. Men det är omöjligt, typ som att sluta röka. Det går bara inte, det är naturens lag att jag ska äta godis och onyttigheter. Gud har bestämt det. Jag hatar gud. Beach 2034 here I come. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, det är SVÅRARE

2010-03-24 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0