Home

Jag är hemma, skönt men ändå jävligt oskönt. Kallt, snöigt och segt i Sverige... Vår, festande och roligt i Polen. JAg vill tillbaka! Men jaja, vi har haft riktigt roligt, även om vi var där på vardagar och inte över en helg tyvärr, men supande har det blivit och en del shopping, bla två par nya skor, mycket billigare cigg, vodka och några tröjor, inget fel med det. ;) Nu ska jag äta middag och prata med mamma min, därefter åker jag hem till Boel på en efterlängtad filmkväll (efter tre kvällarsstenhårt festande så mår jag lite sådär) är alltså riktigt sliten och bakis så en fet påse godis och film med sin mycket saknade och underbara vän låter lockande.. Peace out! <3


Jag lyckas såklart blunda på bilden men jaaa, bakis och hungrig som fan på bilden, Haha.


Kommentarer
Postat av: mjod

cameltoe?

2010-03-04 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0