Dagens

Dagens humör: Seg och frusen.

Dagens mående: Glad ändå.

Dagens borde: vara trevligare mot mamma/pappa.

Dagens frisyr: Bulle på huvudet.

Dagens smink: Mascara.

Dagens klädsel: Chinos, min östra real tröja och halsduk.

Dagens planer: Osäkert. Film hos Boel/Fest med Ellen i Fridhemsplan/Möta Sara och gänget.

Dagens materiella vill ha: En snäll pojkvän!

Dagens fundering: När ska jag plugga?

Dagens beroende: Candy

Dagens tråkigaste: Mina föräldrar gör mig galen idag.

Dagens längtan: Sommar, alltid sommar.

Dagens superlängtan: Att träffa min baby.

Dagens tidning: Aftonbladet.

Dagens låt: Samma knas varje dag - Stor, Kartellen, Aki, Fittja chrille & Mohammed Ali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0