Boel Gästbloggar

Kära blogg

Just nu ligger Sandra bredvid mig och stönar för att hon tappat mobilen. Med dalensk dialekt: nu ska sandra klä av sig! oh yess if you want to watch my boobs please do it now!

Äter och luktar gör hon också. Valfri tolkning av senaste meningen. haha

Ne men nu ska hon ringa mr.x och lägga på för att se om mr.x svarar. gulle e hon!
Förövrigt ska vi titta på sällskapsresan, vilken de blir får ni veta mer om sen! wiiihoo

KRIPPLE! hon ligger och glor på mig nu. Lite scaaryyy sådär. Hon kallar mig alltid pudding så man vet ju aldrig vad som kan hända. after several incidents.
Nu ler hon också min lilla fjärt! :D

Jahapp. Sjunga kan hon också. Det är mkt min sandra kan göra. Sjunga, prutta, BADA, äta, :D Duktig flicka. tror faktist hon ligger före i utvecklingen. Vad kan era 2 åringar göra?

Men nu till det viktigaste: jag älskar dig sandra. du är god som en sommaräng:D hahha, den kommande sommaren blir fin den.
Senario 1: Boel och sandra på en uteservering på djurgården
Senario 2: Boel och sandra paddlar
Senario 3: Boel och sandra äter kräftor på ellens båt med ellen och David
Senario 4: Boel och sandra äter glass i solen
Senario 5: Boel och sandra i båstad
Senario 6: Boel och sandra röker

Nu håller sandra på att somna, så godnight bloggoviieeett!
PS: David jag älskar dig<3

Boel writes in BOLD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0