ÄT ALDRIG PÅ DONKEN!!!!!!!!!!!!!!!!


Nej men fan vad gott när jag sitter och äter min hamburgare på skanstulls donken.
Trodde först det var rutten sallad så öppnade hamburgaren för att ta bort skiten, nej men visst
en fet äcklig grön larv med ben och hela skiten. Det värsta av allt är ju att jag käkat halva
OM jag var spyfärdig då alltså. VIDRIGT! ÄCKLIGA FITT DONKEN!!!
Seriöst det där är verkligen vidrigt. Nej det där gjorde verkligen min dag igår. Perfekt.


En sånhär rackare simmar runt i min mage nu. Sweet. Hat åt mc donalds vidriga skit.


Kommentarer
Postat av: agnes

JAG ÅT NYSS PÅ DONKEN EN TIMME SEN FYFAN VAD ÄCKLIGT UUUHHHH

2010-03-06 @ 23:00:40
Postat av: Abelmarlin

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-02-08 @ 13:44:11
URL: http://abelmarlin.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0