Weekend

Har varit en bra helg faktiskt, gårdagens spenderades tillsammans med Sara, Caroline och Sofie huvudsakligen. Sen var vi med lite fler människor men pass på att skriva namn, vi var iallafall på typ chillkrök i Sköndal, sjukt skönt med nära hem. Inte så mycket mer att tillägga...

Idag har jag solat hela dagen med Sara, Sofie och Jeanette. Kom nyss hem och ska typ äta en tidig middag med familjen innan pappa ska åka tillbaka till Värmland igen. Sen ikväll så ska jag på bio med Agnes, sex and the city 2 here we come. Fast tja, den ska ju dock suga enligt alla men det är ändå ett måste att se. Nu ska jag tydligen äta. So long!


Btw, är jag den enda som tycker är Miranda är fulare än en kossas rövhål?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0