Lick me baby

Jag är trött som en jävla åsna. Har precis duschat, sitter och hostar som en jude nu och laddar ner lite ny musik på mobilen. Sara sitter nere i mitt vardagsrum och kollar Grease, det har hon gjort i mer än en timma nu, helt ensam.

Haha. Jag har noll lust för att gå ut idag, äckligt väder, äckligt bakis och ja. Ingen bra kombinitation direkt. Men tror ändå att vi ska iväg, jag och Sara som alltid. Vad blir det nu? 6 eller 7 vodkaliterflaskan på 6 dagar? Vi satsar på att dö innan vi börjar skolan igen, that's the way it is. Ska antagligen hem till Fredde idag med några. Kan bli roligt, förutom att vi ska kolla på VM också, orka! Sverige spelar inte ens, vem fan bryr sig då? Jaja.


Bild från skolavslutningen, regn och allt.
Boel, Jag, Ellen och Milenna.


Kommentarer
Postat av: Louissolveig

This site is professional and to the point.

2011-08-02 @ 10:44:35
URL: http://louissolveig.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0