För vi har tagit studenten!!

Inte jag dåra, men idag tar treorna i vår skola studenten, OM jag är avundsjuk.. Menmen, Anna har fixat så att jag, Camilla och Ida åka flak. (eller ja Ida åker med sin pojkvän eller vad man ska kalla honom just nu). Sjukt roligt!!! Fast först ska jag till skolan, ha prov i fitt administation, sen till Djurgården och sola med Anna och Ida, sjukt mysigt ju. Sen förar man väl lite där sen flaket!:) Efter det så ska jag ikväll iväg till Djurgården eller Rålis och grilla, inte bestämt vart än. På återseende. PUSS!


Bild från när min bror tar studenten, också Östra real.
(Precis innan flaket, därav dom fula kläderna på honom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0