Äntligen sommar

Med riktig värme. Kom hem vid tolv-tiden idag från en riktigt solig vecka i på mitt landställe. Har fan suttit riktigt skönt med att komma bort från allt en stund, men ändå är det lika jävla skönt att komma hem till lite civilisation. Midsommarafton var riktigt lyckad. Antar att jag är lite outsider, alla andra var antagligen ute och krökade sönder med kompisar medans jag var med släkten och drack lagom mycket. He-he.

Var ute på promenad med Oscar nyss och snart ska jag möta Jeanette och sen ska jag träffa Peter när han slutat jobba. Ikväll ska jag grilla och dricka saft med några vänner. PUSS!'


Har fördrivit tiden med solning, festligt.


Kommentarer
Postat av: kanada hoe

naaaa, nu blir jag avundssjuk, ge peter en stor blot puss fran mig!!

2010-06-28 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0