Saker du inte visste om mig...

Jag har fobi för att sova ansikte mot ansikte med någon när man delar säng, tycker det är jätteäckligt när någon ligger och andas en i ansiktet.

Jag har fobi för getingar. Tillexempel när jag och Oscar var på mitt landställe och en geting flög in i rummet började jag störtgråta och grät as länge sen.

Jag är en sån tjej som alltid vill ha vad jag inte kan få, och om jag sedan får det jag vill ha så tröttnar jag på det direkt och vill inte ha det längre. Tråkigt nog, det suger...

Jag pluggar aldrig, jag hatar verkligen att plugga. Ändå lyckas jag få helt okej betyg, woho!

Jag älskar min mamma över allt på denna jord, hon är verkligen världens bästa mamma. På alla olika sätt som finns. Förstår inte hur jag ska kunna leva när jag typ är 40 och hon dör.

Jag har fobi för att ta första klunken från olika groggar och drinkar jag blandat, eftersom jag är rädd att de ska vara jättestarka och att jag ska spy. Bättre att någon annan gör det då! (y)

Jag hatar folk som röker. Jag vet, ironisk och dubbelmoral på det. Men fan, det är ritkigt äckligt egentligen. Och så jävla mycket mer respekt till de som inte röker. I wish I was more like you.

Jag hatar folk som är kaxiga och otrevliga i onödan, vad fan blir bättre av det? Och även de som är jättekaxiga och otrevliga via telefon och via internet men i verkligheten bara håller käft.

Jag blir alltid missförstådd och folk har allderles för mycket fördomar om mig, mina vänner osv. Tråkigt nog, för det mesta stämmer inte.

Jag orkar inte komma på fler saker, för jag är jävligt lat och ska åka och handla med mamma nu. Efter det ska jag kolla film och sova, mår sjukt dåligt idag. Vet inte varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0