Men tjenare

Fan, är helt slut. Vilken jävla natt, på gott och ont. Började med att jag, Marlie och Melanie kollade bio, nya twilight filmen. Såklart så ska vi ju också köra på det lilla extra så vi sitter och krökar gärnet därinne mitt bland alla typ nio-åriga twilight fans som skriker varje gång man ser killarna i filmen (herregud jag är döv). Men det var roligt, det må jag lova.

Efter filmen skulle vi på fest, först pool-fest i Segeltorp men sen fuckade det sig för vi ville inte ha skjuts av någon random snubbe som skulle hämta dit oss, så vi skulle då istället på fest i Spånga, bara det att vi åker fel och tar tåget mot Märta, upptäcker att vi åkt fel när vi är långt utåt helvete, måste vänta en halvtimma på tåget tillbaka, sen vänta återigen på tåget till Bålsta, är väl framme någon gång runt ett-två skulle jag gissa, är där ett tag, tvingas GÅ hem för nattbussen går inte, asså inte hem men hela jävla vägen till Spånga station från vartfan vi nu var, tog väl en timma typ.

Får vänta på buss där i en halvtimma, därefter kommer vi till centralen, väntar där i en halvtimma på nästa buss. Kom väl hem runt 5-6? Ångest. Så jävla irriterad på SL och deras skitbussar som inte kan gå ordentligt. Vi skyller allt på Marlie som ska stanna kvar bara för att killen har yacuzzi utomhus, suck. Aja, kom nyss hem, sov hos Hjälmen. Känns jävligt slitet att komma hem med gårdagens smink och kalsonger på sig, haha.

Kommentarer
Postat av: Korneliusadele

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-25 @ 15:31:46
URL: http://korneliusadele.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0