Look at the stars, look how they shine for you

Jag orkar inte rubriker, så skriver bara meningar från låtar jag lyssnar på just när jag ska börja skriva, vilket i detta fall är Coldplay - Yellow. Nu har jag det sagt iallafall, och från det ena till det andra så har jag nyligen kommit hem, sov hos Sara med Sofie inatt, efter att ha haft en rätt rolig kväll, började med att föra hemma hos Sara med lite folk, därefter gick vi typ en minut för att komma till nästa fest. (NOTIS TILL MIGSJÄLV: Köp smultronvin, helvete vad gott! Och sen något annat typ äppel och kanel något, måste fråga henke vad fan det var.) Whatever, jag har precis ätit grillad kyckling, till frukost. Gott gott! ADIOS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0