BORING!

Låt du hörde: This is it - Michael Jackson

Film du såg: Män som hatar kvinnor

Mat du åt: Phad thai

Kram: Peter

Puss: Puss på Saras kind tror jag.

Känslan: Lycka

Resa: Buss 172 hem. (haha) 

Glädje: Vänner, sommarlov.

Dröm: Att jag köpt klackskor med helt olika längd på klackarna sen tappade jag kvittot.

Person du träffade: Utanför familjen, Peter och Andreas.

Personen du pratade i telefon med: Peter.

Personen du fick sms av: Sara

Gången du åt 7-eleven korv: Oj, good question.

Gången du var utomhus: När jag åt middag ute i trägården nyss.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nyss.

Saken du köpte: Cigg.

Allmänt

Ska bli skoj: Gran canaria, Båstad, Polen etc.

Ska inte bli skoj att: Alla bakis dagar, hehe

Sparar till: Bra fråga, något iallafall.

Pålägg som gäller: Ost, tomat och sallad.

Önskar att jag var bättre på: Att hålla tider. 

Dagens dryck: MJÖLK!!!

Vad saknar du: Agnes.

Tre band/artister: Lil'wayne (MIN BABY), David Guetta, Micheal Jackson.

Vad har du gjort idag: Varit med Sofie, och sedan varit med Peter och Andreas.

Brukar du svära mycket: I guess so.

Hur tidigt stiger du upp: Beror på när jag vaknar.

På helgerna: Same.

Vad ska du göra ikväll: Vet inte, gå ut snart tror jag.

Hur många timmar sover du per natt: Varierar, allt från typ 4-12.

Vem är snyggast i världen: Har säkert aldrig sett världens snyggaste människa.

Vad är det för veckodag: Lördag kväll.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Förra sommaren var jag och mina bröders sommar, världens bästa sommar!!

Favoritplagg i garderoben just nu: Shorts.

Längd: 173 typ.

Vikt: Vågen säger error.

Byter gärna garderob med: Någon rik jävel med bra smak. Sarah jessica parker?

Byxa eller kjol: Kjol.

Senast utlästa bok: Bra fråga, vad läste man när man gick i 2;an?

Mitt rum kan beskrivas som: Mysigt.

Mig själv med tre ord (just nu): Just nu? Trött, beslutsångest och sjungandes.

Jag tränar: Aldrig.

Jag ville bli när jag var liten: Veterinär, hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har sjukt snygg kropp! :)

2010-07-03 @ 23:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0