Tungpiercing

... måste nog vara det tråkigaste som finns nu för tiden! Varenda jävla fjortis och tjej i min ålder har det ju nu (liten överdrivt). Nej men seriöst, nu säger jag absolut inte att jag var först med det eller så, men när jag piercade tungan kände jag helt seriöst bara en som hade hål där. Sofie tog dagen innan mig och Sara samma dag, var meningen att alla vi skulle ta på samma gång men det blev inte så, därefter så tog den ena efter den andra av mina vänner hål i tungan, och ännu fler bekanta.

 I nuläget när jag umgås med vänner så är det typ en av 30 som inte har hål i tungan, hur kul är det? Jag är inte den sorten som man var i typ 2;an när man körde med "du får inte köpa likadan tröja som har har, härmapa!" och sånt, men fan när jag piercade mig så var det iallafall lite speciellt, nu har ju varenda kotte hål i tungan. Det speciella med att ha det är som bortblåst..

Dessutom förstår jag inte, vad fan är det snygga med det egentligen? Hur vidrigt som helst om du verkligen tänker på det, vidare snyggt är det faktiskt inte. Jag tog hål där eftersom jag tyckte det var lite unikt, roligt och speciellt, vad är den nu? Lame så in i helvete. Ska antagligen ta ut skiten ur tungan snart, om det inte hade varit ett så jävla bra tidsfördriv att leka med kulskiten. Stor jävla diss på tunpiercingar, ååååh! Usch, om någon funderar på att ta det, then don't! Var mer speciell, följ inte alla andra. Så jävla tråkigt att alla alltid ska göra samma saker.

Jag funderar dock på att, om jag inte tar ut tungpiercingen att ta ytterliggare en, då blir det lite mer "eget" iallafall, sen är det faktiskt rätt coolt, eller göra som Debbie's kompis Darynka (ingen aning om jag stava rätt) men hon har iallafall staven tvärtom eller vad man ska säga, båda kulorna är på översidan och staven går genom tungan vågrätt istället för lodrätt, jävligt snyggt faktiskt! Men vi får se..


Bilden ser jävligt äcklig ut men sådär menar jag isåfall om jag ska göra en till piercing.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar när du verkligen tycker till på din blogg, när du har typ 3 läsare i veckan xD

2010-01-22 @ 15:48:31
Postat av: isabella

jag har funderat länge på att ta peircing i näsan och naveln, men vill inte heller ha samma som varje fjortis har...cool blogg förresten! :)

2010-01-26 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0