Sunnyday

Söndag, har inte skrivit på länge, so what. Helgen har rullar förbi jävligt fort, i fredags var det fest i Vällingby med Sara x2, Nancy, Christal,  m.fl orkar inte rabbla upp en jävla massa namn, var iallafall typ 4 snubbar som fyllt 18 som hade festen, så det var en ganska stor fest i en lokal där, och det bästa av allt var gratis dricka, woho. Fast hade dock egen men aja, dubbelt upp! Blev lite för mycket bara dock, menmen. Rullade hem till Oscar vid 3- tiden iallafall.

 igår så var det Ellen&Linda som hade födelsedagsfest, helt okej fest fast det blev lite onödigt bråk mellan folk jag kände, inte kul inte kul. Bilder från den festen kommer nog upp på facebook skulle jag gissa, jag tog själv bilder från vällingby festen men min mobil är cp så vi får se om jag får upp dom på datorn. Nejnej, sen sov jag hos Lamin igår till idag, och nu är jag hemma. Ska äta middag och sen kolla Wallander med mamma. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0