Sovmorgon

Sweet, börjar kvart över ett, jävligt skönt!! Egentligen skulle jag börja vid halv tio, men jag är "klorallergiker" så kunde inte bada med klassen som vi skulle, orkar verkligen inte blotta min blekfeta kropp och jag sover hellre än att plaska runt i någon nedkissad bassäng. Så jag ska till skolan och lyssna på något drogföredrag sen slutar jag typ, då blir det jobbet direkt.. Har iallafall precis smällt i mig en sjukt god frukost, rostade mackor med sallad, kräftstjärtar, majonäs och avokado. Inte illa, jag som aldrig äter frukost. Nu ska jag platta håret och sminka mig. Püss


Gammal bild


Kommentarer
Postat av: Javen4609

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-09-08 @ 11:41:15
URL: http://javen4609.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0