Serious business

Hola at yah! Esta en casa, no se porque. Jag fixade mig imorse, var färdigfixad precis i tid för att gå och komma i lagom till till skolan imorse, men sen möter jag min värsta fiende, haha. Datorn var på, så jag satte mig snabbt för att logga ut från facebook, när jag märker att jag har 20 ny händelser, hallå klart jag checkar läget. Vips så märkte jag att jag skulle bli typ 10 minuter sen, sen kom jag på att vi ändå har vikare och jag är klar med skiten vi gör, typ. Så orkar inte, nu har jag bara en lektion kvar, spanish klockan 12. Det är ändå sweet, nu ska jag ner och äta choklad och kolla läget på tvn. Puss!


Så arg jag kan se ut då. Aja jag nyss typ.


Kommentarer
Postat av: nonym

du ser ju ut att ha en snygg kropp, visa den mer

2010-01-15 @ 13:55:54
Postat av: Anonym

peddo :S

2010-01-15 @ 14:13:46
Postat av: nonym

aa för jag är så mycket äldre än henne...idiot

2010-01-15 @ 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0