Onsdag

Godmorgon. Har nyligen vaknat, shame on me no school today.Orkar verkligen inte, är så in i helvete trött! Och såklart hade jag prov imorse, alltid de dagarna som man är som mest trött på som ska vara provdagar, aja whatever hade iofs inte pluggat ett piss. Fast brukar jag göra det? Haha nej. Menmen! Nu ska jag hem till Boel som också är hemma idag, vi skavara där ett tag innan vi ska åka till stan där hon ska fixa sitt hår, riktigt spännande faktiskt eftersom jag också ska jag göra det om någon månad, can't wait. Långt, rakt hår, typ min dröm.

Efter det ska jag möta min älskade mamma och moster, vi ska till koh phangan och äta, dvs en thailändsk restaurang på söder som är jävligt häftig faktiskt. Ska bli jättetrevligt! Jag älskar min mamma och moster sjukt mycket, dom är typ som mina bästa vänner, tillsammans med alla andra mina andra fina vänner. Kan prata med mamma och moster om det mesta, jätteskönt faktiskt. Men det är dagens fina små planer. Nu tackar jag för mig. Peace out!






Lite bilder på restaurangen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0