Onödigt skit

FÖRSTA
Riktiga förälskelse:
Hamza
Begravning: Stefan
Piercing/tatuering: Tungan

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Lamin
Såg dig gråta: Lamin
Fick dig att gråta: Lamin
Du gick på bio med: Boel
Du gick på stan med: Kan ej komma ihåg.
Skällde på dig: Bra fråga.
Skickade ett e-mail till dig: Någon moderatgubbe som jag mejlar med (skolprojekt)

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja
Bråkat med ditt husdjur? Hahaha, ja.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Ja

DE SENASTE 72 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: Ja, nyss till one tree hill på tv.
Köpt någonting: Sushi, donken, cigg.
Varit sjuk: Är sjuk nu.
Sjungit: Ja självklart
Sagt "jag älskar dig": Nope.
Velat säga till några att du älskar dem: Inte direkt.
Träffat någon ny person: Yes
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0