Ja jag har sjukt tråkigt...

Om mig själv:
1. Är du lycklig? Ja
2. Är du uttråkad? OM jag är.. Herregud hatar att bara vara hemma själv.
3. Är du ledsen? Nej inte direkt. Inte nu iallafall.
4. Är du italienare? Öh nej
5. Är du full? Inte det heller
6. Är du en cooling? 2 cool 4 school iaf. Nej men aa.
7. Är du från Irland? Nej.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Yes


Två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? På tjejer: Hår Killar: Ögon.
3. Katter eller hundar? Katter måste jag nog säga.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Nära vänner.
5. TV eller Internet? Internet tror jag.
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på vem de spenderas med.
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Natt när man är med vänner, annars dagar.


Om mitt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, attraktion kanske men inte äkta kärlek.
2. Har du nånsin blivit sårad? Mjo.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja?
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Antagligen ja.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ohja.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Eftersom att den ska vara hemlig så antagligen inte? :S
7. Är du kär? Definera ordet kär.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja det tror jag nog..


"Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Har nog aldrig smitit.
2. Brutit ett ben? Fotbenet annars nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Never ever.
5. Ljugit för någon du tycker om? Vita lögner.
6. Ätit en hel tårta? Jag gillar inte direkt tårta.
7. Gjort bort dig offentligt? Haha, det är min grej det.
8. Velat försvinna? Hahaha, aa ibland.

Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Mamma.
2. Telefonsamtalet du fick? Mamma.
3. Personen du va med? Min broder.
4. Roligaste grejen som hänt? Någonsin? Oj svårt.
5. Personen du sms:ade? Anna
6. Gick på bio med? Bpel.
7. Va och shoppade med? Ellen, Milenna och Boel.
8. Du skrev till på myspace? Har inte den skiten.
9. Du kramade? Moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0