Friday evening

At Boels house. Jag skulle egentligen ut med "sköndals tjejerna" var planeringen som jag fick höra från Sara för ett par dagar sen, alla vi gamla vänner skulle ses och umgås och dricka lite och sådär, typ jag, Nathalie, Cassandra, Marlie, Sara, Sara, Sofie, Linnea m.fl. Men vet inte vad som hände med det, därefter var planen bio/kröka eller något liknande med Ellen, men jag har typ halft tappat rösten och hostar som gud vet vad, så kan knappt prata, så pass på det helt enkelt. Så here I am, jätteglad över hur kvällen ändå blev. Vi har lagat tacos och hyrt två filmer, min lilla älskling pearl harbor och en film som Janna från mitt jobb tipsade om, the notebook :) Får se hur dom är, vi ska strax börja se dom. Annars ska vi ta det lugnt så att jag piggnar till till imorgon, fiesta då hoppas vi.

Förövrigt så har jag varit i skolan idag på spanskan, där vi lyssnde på musik och skulle fylla i ord som saknades i låten på något papper, vi ska tydligen ha lite skönare spanska på fredagar, helt okej det. Ny lärare har vi också, han verkar jävligt skön faktiskt, sweet! Efter skolan åkte jag till jobbet en stund, två timmar typ, satt mest och spelade harpan/hjärter (mitt nya beroende) och dansade med Boel. Skojjigt värre. Så jag tjänade bara 135 idag, haha! Men alltid något, tre cigg paket (Boels citat). Om man då röker camel blå som Boel bara äääälskar. Nej men fy man ska inte röka gud vad äckligt!

Långt inlägg idag, vad kan jag mer säga? Planeringar för pengarna jag tjänat: Hårförlängning: 3000 :-, kryssning runt 1500:-, saker till mitt rum 1000:-, kläder/smink 2000:- och "vodka/cigg" 5000:-. HAHA! Så roligt kan man ha med två månadslöner plus studiebidraget, då om jag lyckas stay in school every day.

Nu blev det nedrans långt, jag ska väl sluta för allas säkerhet. Puss på rumpan :)

Pearl harbor. Riktigt jävla fräscha killar pratar vi om då, speciellt Ben Affleck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0