Fredag

Och vad gör jag? Sitter hemma, ska ta mig ett bad och faktiskt (hör och häpna) läsa! JA! Jag ska läsa, tror inte jag frivilligt läst en bok sen 3;an, helt seriöst. Detta är då inte frivilligt heller om man ska vara exakt, vi ska ha läst ut någon skitbok på engelska tills vecka 6. Segt. Jag hatar att läsa, finns så mycket bättre saker att göra än att sitta med huvudet nere i en bok, menmen what to do? har iallafall kollat let's dance, mina föräldrars passion just nu men mor och far min dåra, och nu sitter jag här. Ska somsagt bada nu, puss!


HEMSK bild som jag blev taggat på på facebook för några dagar sen.
Vanessa, Agnes och jag i 7;an tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0