*error* (Namnlös)

Varför är det alltid så att alla mina vänner ska hata killarna som jag håller på med? Alltid, alltid, alltid. Alla mina vänner säger alltid saker såsom "han är inte bra för dig, han behandlar dig som skit, han vill bara ha sex" osv, frågan är då om jag är blind eller om dom bara missuppfattar allt. Jag är öppen som person, mina vänner vet i princip allt som jag tycker, känner eller vad som händer i mitt liv.

Så jag berättar förstås allt som händer mellan mig och killar, bråk, mysiga stunder, saker vi säger osv. Men ingen verkar förstå, för i mina ögon så är du näst intill perfekt. Ingen är perfekt, vi har våra bråk men du är som ingen annan. Men ingen av mina vänner ser det, ingen förstår hur det känns varje gång vi två är ensamma med varandra, utan de ser bara bråken och hur han ibland kan behandla mig..

Tyvärr, och det sorgliga är då att jag börjar ljuga för att dom ska tycka om mig, inga storsaker men jag kan överdriva saker, tex. om han säger att han saknar mig så säger jag att han säger typ "älskling, fan vad jag saknar dig" blablabla, eller att han gör gulliga saker för mig, bara för att dom ska sluta hacka på honom och förstå att han faktiskt är underbar....

JAJA! Bajs, det var dagens känslostund. Nu ska jag vara glad, jag sitter hemma själv nu, kom hem för inte alltför länge sen efter att ha sovit borta. Gårkvällen spenderades somsagt hos Ellen med en hel del människor, eller fler än vad jag räknade med iallafall, så det var rätt trevligt. Grattis till henne och Linda igen dåra. Förövrigt så är jag bitter. Har så inte lust med skola imorgon och dessutom så ska jag denna vecka ha både historie och svenska redovisning inför klassen, not my thing. Dessutom kom jag just på att jag är sen med samhälls-skiten. DAMP! Hejdå

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag förstår dig. Men om man hör något eller märker något som inte riktigt borde... va.. då blir man ju lite fundersam. Och anledningen varför Du får höra det är väl antagligen för att man vill göra dig mer uppmärksam. Det är inte speciellt sjyst spel dom flesta håller på med, så blunda inte för något som kanske är nåt, det är det största misstaget man kan göra, tro mig, jag vet haha. Du förtjänar nån jävla bra du, hoppas du gör det som känns rätt för Dig! Ska börja läsa din blogg nu :D Pussaarr<3<3

2010-01-29 @ 17:16:01
URL: http://ellentyyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0