Boooored

Namn: Sandra Linnea Victoria Carlén

Kallas för: Öh, har inget smeknamn direkt.

Stjärntecken: Oxen

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Tungan, naveln och ett par stycken i öronen.

Tatueringar: Två stycken.

Längd: 1.73

Skostorlek: Olika, 37-39.

Hårfärg: Naturligt blond, men färgat mörkbrun.

Fräknar: Får jag under sommaren när jag solar.

Motto: Lev varje dag som om den vore den sista.

Kär? -

Önskar du att du bodde någon annanstans? Önskar och önskar, klart det vore trevligt att bo lite varmare, Italien är underbart, eller penthouse i New York eller så, sweet!

Tycker du att du är attraktiv? Ibland

Dricker du? Människor dör om de inte dricker så antagligen ja?

Röker du? Kan diskuteras.

Vilket schampo använder du? Olika hela tiden, just nu något fruktis skit.

Vilken parfym använder du? Också jävligt olika. Jag har typ minst 10 olika parfymer hemma så det blir lite av varje. Men favoriten är nog escadas moon sparkle om den nu heter så (a) Deras "säsongs" parfymer eller vad man ska kalla det. Love them!

Vad är du rädd för?
Att förlora någon jag älskar.

Gillar du att tvätta? Har aldrig gjort det så vet inte?

Gillar du berg- och dalbanor? OM jag gör, love it!!!

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Twilight ettan med mammsen.

Filmen du köpte?
Öh, borde vara dom där män som hatar kvinnor filmerna som pappa köpte.

Låten du hörde: Ashanti - Only You

Låten du laddade ner?
Laddar inte ner musik.

Personen du ringde? Lamin

Personen som ringde dig? Boel

TV-program du såg? Glee eller vad det heter, den där serien på 4;an.

Person du tänkte på? Sara som jag såg på Glee med igår.

 

Favorit…

Låt: HYar ingen direkt favorit låt, varierar hela tiden.

Sak att göra: "Cigg, Chai-latte och bajsa" HAHA

Sport: Fotboll/Innebandy.

Dryck: Julmust eller mjölk!

Kläder: Någon riktigt snygg tunika, eller ett par klackar.

Film: Har nog ingen direkt favorit, är väl lite tråkig och svarar som många tjejer, jag älskar twilight.

Bil: Jag har noll koll på bilar, non of my interest.

Serie: Desperate housewives måste nog vara den bästa.

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Vem har inte? :S

Gråtit över en flicka? Har jag säkert.

Ljugit för någon? Ja, en hel del.

Varit i slagsmål? Hur många slogs inte med sina syskon som små?

Blivit arresterad?
Typ, eller tagen av polisen eftersom dom trott att jag snott massa saker på en fest, och en av tjejerna som blev av med sakers pappa var polis, så fick stå ute i kylan i 4 timmar när dom skulle visitera mig och mina vänner, tills dom tillslut släppte oss vid 5-tiden och fattade att vi inte hade gjort det. Idioter.

Träffat någon från internet IRL? Ja.

 

Antal…

Gånger du varit kär? Påriktigt? En.

Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte riktigt.

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte

Tjejer du kysst? Med fyllestrul så blir det väl runt 8 stycken kanske.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Öh, ganska många.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Noll skulle jag tippa.

 

Senaste…

Boken du läste? Jag har nog inte läst en bok sen typ 2;an, helst seriöst...

Personen du fick e-mail av? Facebook

Personen du fick brev av? Farmor och farfar.

Personen du fick sms av? Mamma

Gången hela din familj åt middag tillsammans? För nån dag sen

Saken du köpte? Cigg igår.

Vad har du gjort idag? Sovit, ätit frukost, åkt hem från där jag sov.

Brukar du svära mycket? Det är nog rätt vanligt. Inget jag tänker på.

När stiger du upp på morgonen?
Skoldagar allt från 6:00-8:00, annars blir det väl aldrig innan 12.

Vad har du på dig? Leggins, en tunika, tröja över och en sjal.

Vad ska du göra ikväll? Bra fråga. Hmmm, borde plugga men kanske ska träffa Lamin.

Vad är du allergisk mot? Inget egentligen. Annars folk som anser att de är "störst, vackrast och bäst"

Var har du ont? Nej, är bara riktigt trött.

Använder du hårspray? Usch nej, hata.

Kan du stå på händer? Har aldrig kunnat.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!

Salt eller socker? Socker såklart!

Gillar du ketchup? Huge fan. Ketchup till allt!

Är du glad nu? Inte ledsen iallafall.

Var du glad igår? Var rätt seg igår men ja, hade mina skratt-stunder på jobbet.

Vad dansar du till? Allt med mycket bas.

Stockholm är… ? The one and onlu.

Göteborg är… ? En stad som alla heter Glenn i. Nej men lite gullig stad.

Kan du sjunga? Jag kan sjunga, men det låter förjävligt :)

Spaghetti eller makaroner? Makaroner, helst snabbmakaroner.

Land du vill besöka? Thailand, Japan och något afrikanskt land, typ Kenya?


Kommentarer
Postat av: behöver jag ens skriva?

nu måste du säga:

Gånger du varit kär? Påriktigt? En.

2010-01-06 @ 00:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0