2 cool 4 school

Otaggad till hundra men så kan de vara, skola imorgon, woho! Fyfan säger jag bara... Och det värsta med denna termin är att det ska vara en "ny start" för mig enligt min lärare, eftersom att csn tydligen kontaktat min mentor och skit pga förmycket frånvaro, snark på det. Så då har dom kommit på en plan, för varje skolkad lektion ska dom dra 100 från mitt studiebidrag? :S HALLÅ!? Så det blir väl till att sköta skolan om man inte vill vara fattig. Plus att min mentor och min  mamma ska hålla telefonkontakt typ varje dag för att se till att jag sköter skolan, great! Äh, nu ska jag plugga. PROV IMROGON! Fuck this.

Kommentarer
Postat av: DUMBLEDORE

BTICH UPPDATERA BLOGGEN

2010-01-12 @ 16:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0