Överskattat.

Alla hjärtans dag.  Årets mest överskattade dag, vad är grejjen med det hela? det är en helt vanlig söndag, jag känner mig inte speciellt kärleksfull idag eller så, jag är bara trött och har ont (brände mig i solariumet) så jag får ont när jag ler, illa. Dessutom så när jag försöker sminka över mig ser jag ut som en wannabe neger-fjortis. Så om någon ser mig ute på stan idag beror det på solariumet, jag gillar inte att se ut såhär!  Iallafall, jag ska faktiskt jobba idag tänkte jag, slå död på lite tid, sen får vi se vad jag ska göra sen. Har typ planer med Lamin, men han är efterbliven, annars vill Emil ses. Eller så åker jag bara hem och sover, umgås med min älskade moder. Vi får se, ska äta nu och sen dra mig. Puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Håller faktiskt med om att alla hjärtans dag... haha, kanske för att jag är singel då men men.

2010-02-15 @ 19:28:45
URL: http://finest.se/September

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0