Lördag :)

Döda mig jag är jävligt seg, fast bättre nu än när Boel ringde och väckte mig, herregud min röst säger jag bara. Den som redan låter som en mansröst lät nu som en 60 årig crackpundares röst, illa. Men nu är jag uppe iallafall! Ellen sov här, gårdagen var fan rolig. Började med en fest i Karlaplan hos en tjej i parallelklassen och slutade i Sköndal hos en kille jag var i Sälen med, sweet! 2 liter vin för min del, kan ju säga det att man inte mår bra dagen efter då, men har tagit alvedon iallfall så huvudvärken är borta...

Jag och Ellen ska möta Yolanda som sov hos Olle (där festen i Sköndal var) nu, åka in mot stan och sen vänta på att jag antagligen ska träffa Ninos, får se om det blir av... Annars ska jag möta Boel iallafall, sen ska vi hit, laga käk till familjen, plus att min broders flickvän kommer hit idag, trevligt. Sen blir det nog filmkväll, om jag itne lyckas tagga till. Isåfall är det Ekerö eller Trångsund som gäller, får se vilken fest som låter trevligast. PUSS!

P.S! Måste bara säga att jag är jävligt lycklig, har inte mått såhär bra på länge, helt seriöst. Liver rullar på som det ska nu! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0