It's beautiful day

Jag jobbar just nu, woho. Hela mitt ansikte typ "glöder" är illröd, inte av bränna bara, tror jag är lite halvsjuk men aja.. Jag måste bara säga congrats till mig själv, nästa vecka så kommer mina frånvaropappren som delas ut varje vecka i skolan, där man ser typ de senaste 6 veckornas närvaro i skolan på varje lektion vara helt vit/ljusgrå, dvs att jag har närvaro på varje lektion/giltlig frånvaro. INGEN SKOLK! HURRA SANDRA :) riktigt jävla great! Jag är stolt må jag säga.

 Förövrigt så sitter en riktig pudding mittemot mig på jobbet :$ Haha, roligt om han skulle läsa detta. Annars så rullar livet på riktigt bra, jag hade matte prov idag, tror det gick bra. Har alltid haft lätt för matte ändå, däremot gick mitt spanska och historieprov rakt åt helvete, hello there ig, Första proven jag får ig på isf. :( Men nej, nu äre ciggpaus! bäst att springa nu innan jag kommer komma sent annars. Då blir chefen arg. c'ya hoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0