tråkigt

1. Vem är du? Sandra Linnea Victoria Carlén
2. Ålder: 16
3. Personlighet: Jävligt spontan, frispråkig, blyg men på samma gång riktigt oblyg.
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: Oxe
6. Jag kommer från: Min mamma? 
7. Jag bor: Norra Sköndal.
8. Mentalitet: Oj, jag vet inte. Ta alltid dina nära&kära i första hand?
9. Civilstatus: Det återstår att se.
10. Spel? Tecken på tv-spel!
11. Mac eller PC? What's the difference?
12. 1024*768 eller 800*600? Va?
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet explorer, har ingen aning om vad det andra är.
14. Din bästa egenskap: Jag kan inte bli arg på folk, inte påriktigt.
15. Din sämsta egenskap: Mina humörsvängningar.
16. Husdjur: Två katter och en bror.
17. Familj: Mamma, pappa och ja, som ovan min storebror.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Min mun, jag som alltid pratar.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Måste nog säga mina bröst.
20. Jag sover: ... och pratar samtidigt.
21. Djur jag är lik: Värsta katten ju.. Nej men en valross typ?
22. Tror du på något? Jag är kristen så vad tror du?
23. Frisyr: Egentligen: Affrokrull men plattar oftas.
24. Hårfärg: Egentligen: Mörkblond, nu: Mörkbrun.
25. Ögonfärg: Blå.
26. Längd: 172 cm
27. Vikt: Har inte vägt mig på ett tag men runt 60 kg, har inte gått upp iallafall. 
28. Skostorlek: 37-38.
29. Gillar: Att skratta tills att jag får ont i magen, så himla härligt.
30. Ogillar: Folk som inte har bättre för sig än att snacka om andra.
31. Favoritmat: Sushi, wook.
32. Favoritglass: Hallon eller Kaktus/Lime sortbet! MUMS
33. Favoritdessert: Vaniljglass, banan, maränger, strössel och chokladsås.
34. Favoritpizza: Min hemgjorda.
35. Favoritdryck: Hallonsoda eller päroncider.
36. Gillar du godis? Vem gör inte det?
37. Isåfall vilken sort? Choklad!
38. Min favoritdrink: Redbull vodka. 
39. Min favoritfilm: Vet inte, finns så många.
40. Min favoritdag: Fredag
41. Min favoritklädesplagg: Någon stor tjocktröja och jeans.
42. Min favoritbok: Jag läser aldrig. 
43. Min favoritmusik: Allt!
44. Min favoritlukt: Herrperfymer och nyklippt gräs.
45. Min favoritblomma/planta? Majaplanta. Haha nej men jag vet inte, rosor?
46. Öl eller vin? Lätt vin, hatar öl.
47. Liknar du en kändis? Skulle inte gissa det.
48. Senast köpta skiva: Vem köper skivor? 
49. Senast film på bio: Twilight new moon tror jag det var.
50. Bästa låten i världen: The fray - You found me eller Look after you.
51. Senast lästa bok: ..?
52. Favoritförfattare: Vet ej.
53. Skriver du dagbok? Nej.
54. Bästa årstiden: Sommar, helt klart.
55. Älsklingsfärg: Svart, beige, vit, mörkbrun, guld.
56. Skulle aldrig ta på mig: Vet inte, min pappas använda kalsonger?
57. Vad ville du bli när du var liten? Veterinär
58. Blev du det? Only time can tell.
59. Brinner för: Musik, min familj/vänner, snygga killar?
60. Sportbil eller familjebil? En av varje tack.
61. Katt eller hund? Katter.
62. Har du nån nojja? Hissar och höjder. Att någon jag älskar ska dö.
63. Fobier? Inte direkta..
64. Deppig eller glad? Glad oftast.
65. Politiskt insatt? Lagom.
66. Värdesätter du ärlighet? Ja.
67. Brukar du dra "vita lögner"? Det är bättre än att såra någon.
68. Är det ok med vita lögner? Ja, det tycker jag.
69. Känner du en mytoman? En? Flera. 
70. Har du pojkvän/flickvän? Svar nej.
71. Är du kär? Nej.
72. Hur tidigt stiger du upp? Mellan kvar i sju och 9. (skoldagar)
73. Är det bra eller dåligt? Bra och bra, föredrar att sova.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Boel, Sara & Agnes.
75. Gillar du att slåss eller? Bästa jag vet, jätteroligt... Öh?
76. Vad har du på dig just nu? Badrocken.
77. Vad ska du göra ikväll? Plugga hoppas jag. Sova tidigt.
78. När var du senast riktigt full? Igår.
79. Är du seriös? Varierar.
80. Hur många väskor äger du? Vet inte, kanske 8. 
81. Hur många bilar har du/ din familj: 2
82. Hur många biologiska syskon har du? 1.
83. Isåfall, vad heter de? Patrik.
84. Hur många timmar sover du per natt? Vardagar 5-6 och helger typ 13.
85. Vem är snyggast i världen? Anssi Tamminen (haha) nej men Jude Law är snygg.
86. Vad är du allergisk mot? Inget.
87. Ska du duscha idag? Gorde nyss det.
88. Vad är det för veckodag? Söndag.
89. Vad är det för datum idag? 21/2-10
90. Vad gör du nästa år? Vet inte, lever förhoppningsvis.
91. Är du likgiltig? Nej.
92. Hårdrock eller synth? What?!
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Där jag bor nu.
94. Har du utländska föräldrar? Halvt.
95. Gillar du att laga mat? Ja faktiskt.
96. Märkeskläder eller secondhand? Gillar inte använda saker så aa märkes.
97. Hur många par skor har du? Oj, vet inte kanske 50 par.
98. Är du sexuellt frustrerad? Inte just nu.
99. Vem är snällast just nu? Vet inet.
100. Var har du ont? Ingenstans.

Kommentarer
Postat av: tss som om jag ens behöver skriva ngt här

Jag vet mest om dig :D

2010-02-21 @ 19:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0