CP-ATTACK

Boel, Milenna och Ellen har varit här efter skolan, vi tjockade oss med kycklig och pommes frites och kollade sen på film, "sova med fienden" galet bra faktiskt! Btw så måste jag till skolsyster imorgon, för att kolla mitt blodtryck, och i värsta fall till sjukhuset. Har fått ett till "anfall" eller vad man ska kalla det. Har haft det tre gånger förut, och det är verkligen hemskt. Från ingenstans blir man helt snurrig, allt blir typ svart, hela kroppstemperaturen sjunker till typ 35 grader, man blir genomblöt av svett och kan inte stå längre. Trodde förut att det berodde på lågtsockerfall men idag hade jag ätit normalt innan det hände, så måste kolla upp detdär. Låter bara sjukt när man besriver det men det är det också. Man får verkligen panik.

Hursomhelst... Jag ska skriva en bokrapport på engelska nu och därefter plugga lite historia, ta ett bad och sen sova.. Imorgon kommer lönen, sweet 6000 spänn! Tack för det! jag ska shoppa direkt efter skolan, har hittat en fin brun skinnjacka och lite sånt. Efter det ska jag hem till Ninos.. Nej men so long suckers! PUSS


GRRRREEEAAT SONG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0