boring

Om förhållanden

Är du singel? Ja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej

Kärlek eller sex? Helst båda.

Har du varit kär i någon? Ja.

Finns det någon för dig just nu? Nja...

Tio frågor om dig själv

Ditt namn? Sandra

När fyller du år? 17 Maj.

Några utsmyckningar på din kropp? Piercingar och två tatueringar.

Vad har du på dig just nu? Kavaj, tunika och tights.

Vilken årstid är bäst? SOMMAREN

Vad tycker du mest om hos dig själv? Det mesta

Vad är du bra på? Skrattar, förlåta och älska.

Vem älskar du mest på denna jord? Min mamma och min kisse!

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror på hur trött jag är. haha.

10 frågor om dina vänner

Vem är din allra bästa vän? Allra bästa och allra bästa. Sara har jag känt länge och hon har alltid varit min bästa vän, Boel är en bästa vän också. Har många nära vänner så det är svårt att svara på.

Vem vet allt om dig? Sara & Boel somsagt.

Vem är roligast av dina vänner? Nathalie!

Vem är snyggast av dina vänner? Alla är snygga.

Vem är mest partyprisse? Maria Gissla.

Vem är den du helst har filmkväll med? Sara eller Boel på den asså. Båda göder mig! Me like!

Vem av dina vänner är mest "evil" ? Ellen, pundareskalle!

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Helst själv men ja, Ellen antar jag.

10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Mamma

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Yes!

Vem är farligast i din familj? Farligast? :S

Vem ser roligast ut? Haha, asså va?

Vem är coolast? Mamma, sjukt tung.

Har ni något husdjur? Två katter.

Vem har du mest gemensamt med? Min feta katt, båda älskar mat och är kattiga (; HAHA

Vem står för underhållningen? Alla.

Vem sover du oftast med? Varierar, vänner & min katt.

Roligaste kvällen med familjemedlem? Mamma eller min bror.

10 frågor om idag

Vad har du gjort? Sovit, ätit varit med vänner.

Har du varit glad idag? Jadå.

Har du varit ledsen idag? Njae itne dierkt.

Har du gjort något bra idag? Jag har städat lite i mitt rum (a)

Vad ska du göra nu? Kolla film med mamma.

Har du gjort något dåligt idag? Ätit upp Emils kebab.

Vad har du ätit idag? (Tjockisvarning) Frukost: Sushi, lunch:Kebab & Pizza och middag: Tacos.

Har du duschat idag? Nej.

Är du trött nu? Inte direkt.

Vad händer imorgon? Flyga till Polen och feeesta!

Telefon/Mobil

Vem ringde du senast? Marlie

Vem ringde dig senast? Emil

Vem sms:a till dig senast? Ellen

Vem sms:a du till senast? Ellen

Övrigt

Är du hungrig just nu? Åhfyfan nej.

Vad är klockan nu? Tjugo i tip.

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook och blogg.se

Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa? Två minuter sen

Hur länge sen var det du träffa din farsa? Förra veckan

Musik

Lyssnar du på musik just nu? Nej.

I så fall, vilken låt för tillfället?

Vad gillar du för musik? Allt utom typ rock.

Kärlek

Har du kysst någon idag? Nej

Har du haft sex idag? Nej

Har du ett förhållande? Nej

När går gränsen vid otrohet? En kyss

Är du romantisk? Haha, jag tror det.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jodå....

Har du nån gång slagit någon? Ja.

Har du lekt med någons känslor? Tyvärr ja

Länge höll ditt längsta förhållande? Ett halvår.

Hur länge var ditt kortaste? Seriöst förhållande? En månad.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Vet inte.

Har du varit tillsammans med två samtidigt? HAHA!

Är du en bra pojk/flickvän? Hoppas det. Tror jag kan vara en riktig bitch ibland.

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Bra fråga, om jag visste det du.

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?  Emil...

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Jo men typ.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Runt 18 tror jag.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej?

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? HAHA aldrig.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat tror jag.


Kommentarer
Postat av: orka

7 ,ånader var det väl?

2010-02-28 @ 04:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0