Söndag

Godmorgon. Jag har precis tagit mig ett bad och sitter just nu i bh och trosor och skriver, intressant. Ska snart slänga på mig kläder innan vi ska iväg till min kusin och fika. Lussebullar och hembakta pepparkakor och utlovats, det gillar jag allt. Vi har inte ens bakat lussebullar här hemma än, men i och med att vårt kök preics blivit klart (eller ja, nästan) så kan vi väl snart göra det.

Efter fikan så ska jag och mamma förbi vårt landställe och lämna massa saker där. Får se om man ens kommer fram, lär vara sjukt hög snö där. Resten av eftermiddagen lär bestå av att jag kommer äta i mängder och sedan sova.

Kvällen/natten bjuder på lussevaka ju. Därav ska jag sova tidigare idag, den som däckar ikväll rakar vi nämnligen av ögonbrynen på, nu när jag för första gången faktiskt har lite ögonbryn så behöver dom fan inte rakas bort. Jag hoppas bara att klassen är rolig ikväll, inga torrbollar. Hellre för full än nykter. Peace!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0