Sömnbristen tar över

Miranda sitter bredvid mig på matten just nu och sover. Jag tänker dra hem efter detta, står inte ut mer. Så fruktansvärt jävla trött. Spanskan kan ta sig! Kommer få höra massa om detta på utvecklingssamtalet, det vet jag. Men jag orkar inte ens bry mig det minsta just nu.

Vart jag lyckats somna idag, än så länge:

I en killes skrev - CHECK
Mot killens bröst - CHECK
På toaletten - CHECK
Två gånger i korridoren - CHECK
På klassrådet - CHECK
På naturkunskapen - CHECK
På matten - CHECK

Nej, det är dags att bege sig mot bussen för att ta sig hem till min stora, nya, varma mysiga säng. Åååh orgasm vad skönt jag ska sova. Lovar att jag kommer däcka på bussen och hamna mitt ute i ingenmansland (vilket det typ är mitt i stan i denna staden också) men aja. Wish me luck.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0