Lussevaka

Ja vart var vi inte igår? Och vad hände inte igår?

Kan försöka dra det kort, började hos Matyas i min klass och förade med klassen, alla blev väl påverkade men somliga snoppfulla och började ragga på andra i klassen (ytterst underhållande). Vi drog sen vidare till Jocke där media 2;an befann sig och där spårade det ur.

Personer som låg på golvet, halvt medvetslösa typ, personer som grät hysteriskt, personer som spydde, sjukt, securitas kom och Jocke åkte på böter. KUL! Alla blev därefter utkastade och folk tog ut sin ilska på fel personer... Kvällen slutade dock med efterfest från 2-7 på morgonen hemma hos Kenny med lite folk. Jag vaknade med huvudet i skrevet på en kille där jag tydligen däckat också. Mysigt värre.

Just nu sitter jag i skolan, bakis och trött som en jude. Somnade i vår korridor tidigare idag, kommer säkert somna på lektionerna också. Men nu är det julgröt som lunch, fan så vidrigt! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver trött som en jude hela tiden, varför?

2010-12-13 @ 13:58:03
Postat av: jag

hahahah... det var bara folk från er klass som gjorde dessa roliga saker "Personer som låg på golvet, halvt medvetslösa typ, personer som grät hysteriskt, personer som spydde"

hahahah

2010-12-13 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0