Love

Har du kysst någon idag? Förutom att pussa på katten så nej


Har du haft sex idag? Nej


Har du ett förhållande? Nej


När går gränsen vid otrohet? En kyss


Är du romantisk? När jag vill så


Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja


Har du nån gång slagit någon? Ja


Har du lekt med någons känslor? Ja


Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Båda två typ.


Har du varit tillsammans med två samtidigt? När jag gick i 6-års typ.


Är du en bra pojk/flickvän? Beror på vilket humör jag är på.


Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Adam när vi sov med Carro hos mig.


Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Emil förra veckan.


Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Ja typ


Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 22 typ?


Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej inte direkt.


Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Aldrig någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0