*längtar*

Nu har jag besämt mig, eller jag är iallafall nästan helt säker på att jag åker till Stockholm nu på måndag. Jag saknar alla mina vänner något otroligt, känns så sjukt att gå från att prata med alla dagligen till vadå? Att få några "jag saknar dig" sms om dagen typ?

Nej det blir väl en tio dagar i Stockholm nu, firar antagligen nyår där också, lär ju vara lite roligare än här ändå. Har dock inte kvar huset längre så blir att bo lite hos alla mina vänner, småslitet men det ska nog fungera! Längtar som fan!

Jag och världens underbaraste kille och kompis!

Jag och Sara

Ellen och jag

Milenna, Boel och jag.

Jag och Marlie älskade vän!

Jag och bästa vän

Finns så många jag vill och måste träffa. Orkar inte lägga upp bilder på halva Stockholm liksom, men snart är jag tillbaka på mitt riktiga hemmaplan igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN ÄLSKLING, SOM JAG SAKNAR DIG!!! <3

2010-12-25 @ 01:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0