Helt slut

Fyfan vad mina ben värker, jag är helt slut! Gick upp vid åtta idag, ställde mig och bakade mjuk pepparkaka då eftersom vi skulle fika med släkten sen direkt efter att vi kommit hem från Örebro och shoppingen. Åkte sen hemifrån med bilen vid halv tio, hämtade upp min kusin och sen var det raka spåret till Marieberg och 6 timmars shopping, och tro mig det tog på krafterna!

Jag måste dock säga att jag fick med mig en hel del fina grejer, mina pengar rök snabbt som fan. Det är ju typ bara fula kläder i storlek xl som reas ut och det vill man ju inte ha så det är ju egentligen ingen vits med att gå på mellandagsrean det är bara förjävliga köer och proppat med folk. Nej men vad jag klagar..

Köpte iallafall en ny marinblå kappa, jeans, två skjortor, massa smink, två blusar, tights, ringar, armband och hårprodukter. Är jävligt nöjd med köpet. Nu ska jag unna mig med en fruktsallad och en långpromenad. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0