It's a heartache

Rullar strax tillbaka till Karlskoga, ska bara käka lite wook som mamma slängt ihop först. Tisdag är dagen med stort D, då får jag veta hur min framtid de närmsta åren kommer se ut. Om jag kommer bo och plugga i Värmland i minst två år eller om jag kommer bo i Stockholm med alla vänner och plugga kvar här....

Helgen i Stockholm har iallafall varit bra, om något lite lugnare än planerat. Men jag har hunnit träffa många av mina vänner och inte minst Ida som jag inte träffat på typ tre månader, den snyggingen kunde ju allt känna sig saknad! Kommer antagligen tillbaka till Stockholm igen om två veckor, dvs om mamma får jobbet. Får hon det inte så kommer jag väl tillbaka så fort som möjligt igen för att börja skolan här. Dags att äta! Puss


Grönan i lördags, wiiihu


Kommentarer
Postat av: Ida

Du var galet saknad du med snygging! <3

2010-08-29 @ 19:50:41
URL: http://idacupcake.blogg.se/
Postat av: Ida

Du var galet saknad du med snygging! <3

2010-08-29 @ 19:51:01
URL: http://idacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0