I not the girl you´re taking home

HEJ AGNES!!!!! här har du ditt pubesinlägg, bajs bajs peter har städat sitt rum och fläskat ner sina golvplattor. Jan blev ej glad, britt lagar kyckling!!! GOTT!! MUMS!!!! Peter har druckit äcklig choklad-kaffe sak, snusk. Kalsongerna är förövrigt borta från golvet, great success. Peter är negerbrun och påtal om neger så har jag pillat mig i anuset mitt på tunnelbanan, det gillade den 50 åriga snuskgubben som smygkolla (JAG SÅG DIG!!!). Peter har köpt ansiktskräm, som han i smyg ska smeta in bollarna med, anti-rynk du vet. NICEPRICE! Nu ska jag kkollar när bussen går hem till mig, där väntar det smultronvin, sorry agnes jag dricker upp dt nu. FLÄSKFITTA du kommer hem imorgon och vi åker imorgon natt, wiho. Gran canaria party party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0