Busy busy

Har precis tryckt i mig en stor skål med banan, maränger, chokladsås och glass. Sann kärlek! Nåväl, imorgon bär det av till Stockholm över helgen. Rätt stressigt när man ska träffa alla vänner och så, men förhoppningsvis ska det gå bra. Här i Karlskoga går det iallafall rätt bra, klassen verkar helt okej, ingen är iallafall otrevlig och det är ju alltid något. Dessutom så går det ju en till tjej från Stockholm i min klass, Carro, vi har en del gemensamma vänner från Stockholm så det är väl lite ödet att vi börjar i samma klass, haha.

Det negativa är väl bara detdär med hur jag läst vissa ämnen som de läser nu i 2;an och missat en del ämnen de läst i 1;an vilket gör att jag måste plugga mer på fritiden och dessutom läsa naturkunskap i en annan skola, så måste promenera mellan två skolor på tisdagar och onsdagar. Spanskan är ju dessutom ett helvete i den nya skolan, FAN vad bra dom är. Det är sjukt, funderar på att hoppa av, jag lär fan få kriga för ett G. Men då förlorar jag ju meritpoäng om jag skippar det, så jag får väl se. Men på senast tisdag får jag iallafall veta om jag blir kvar här minst två år eller om jag flyttar tillbaka till Stockholm och Östra Real....

Jaja, såhär ser det ut än så länge när jag under helgen ska vistas i Stockholm, vill någon ses så äre ju bara att SMSa mig. :)

Fredag: Kommer vid 9-tiden, Agnes och Peter i vill käka ute, därefter ska jag träffa alla vänner som bor i Sköndal och Hökarängen, antagligen festa eller något i den stilen.

Lördag: Måste till gamla skolan, förhoppningsvis är den dessutom öppen så att jag kan rensa mitt skåp på gammal skit, därefter ska jag nog till grönan, (om det inte blir på söndag) för att använda alla gratisbiljetter jag fått av min bror som jobbar där och vid 6-tiden blir det kräftskiva i Täby hos min farbror med pappas sida utav släkten, rullar nog därifrån lite tidigare så att jag hinner vara ute hela natten lång med chompizar.

Söndag: Funderar på att träffa Maria ett tag, därefter typ Ellen eller Boel(?) Höra lite om hur dom har det i skolorna, Boel går ju kvar i Östra medans Ellen bytt. Sen åker jag ju hem rätt tidigt igen, och då var det slut på det roliga...


Riktig gran canaria låt detta, åh i miss it!!!


Kommentarer
Postat av: aggan

DET ÄR VÅR LÅT DET SANDRA

2010-08-27 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0