Today is such a lovely day

Word man.. Haha, jag har fått vara ledig från skolan, eftersom jag skulle bli sminkad hela dagen. Det var min pappa som ringde mig om det i måndags tror jag det var, eftersom att hans kompis&chef's dotter går en makeup-utbildning här i Stockholm och skulle ha prov idag och behövde en modell, så det var då jag. Sjukt roligt måste jag säga, alla fick typ en "saga" dom skulle sminka då, jag fick bli en drag-queen som fått en pincett i ögat, dessutom hade jag rivmärken i ansiktet, en vidrig sprucken nagel som det spruta blod från och så skulle jag dessutom gråta.. Rolig blandning iallafall,  hoppas bara att det gick bra för Sofia, hon var sjukt duktig iaf...

På tal om annat så har jag nu fått typ alla mina förfriskningar till imorgon till mig och mina vänner som kommer hit, så nu känner man verkligen av hur sjukt roligt det kommer bli. Jag skulle egentligen ha pluggat massa idag, men icke sa nicke har man det. Det blir till att fuska antar jag, haha. Nej men nu ska jag laga middag faktiskt, duktiga jag! (a) See yah!


Closeup.


Tycker dock att drag-queen sminkningen var lite sådär, skulle hellre haft en sjukt mycket mer överdriven, fast dom hade bara 50 minuter på sig till det hela..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0