SLUTA RÖKA!

Nu kom jag på det, jag har slutat röka! Har hållt mig i i snart tre veckor, typ. Eller ja, det beror på hur man ser det hela. Men jag var sjuk hela påsklovet och lite innan, då rökte jag inte alls, sen blev jag frisk, tog en cigg och bestämde mig då för att det fan inte är värt det, jag var ändå så förskyld att jag inte kände smaken av ciggen (och hälften av att röka för mig ligger i att jag tycker det är jävligt gott) så jag tänkte det att, om jag hållt mig i en vecka så varför inte fortsätta? Så då jävlar. Fram tills idag har jag inte köpt cigg eller rökt, förutom att jag råkade röka en cigg i tisdags på jobber :'( men ändå! Det är fan sjukt bra, med tanke på att jag började röka i 7;an. Grattis till mig! :D

Nu slipper jag ligga och dö plågsamt i lungcancer, få världens rynkigaste hy när jag är gammal, dö i förtid, få sämre hjärta och lungor, få sämre kondition, stinka askkopp ur käften och från kläderna, vara tvungen att lämna lektioner för att gå och röka, bränna över 1000:- / månad på skit, ljuga för mina föräldrar, frysa händerna av mig på vintern m.m! Great!!!


Dock så har jag vissa kompromisser, jag får bla röka på min födelsedag, valborg, nyår etc. Stora händelser liksom, inte vanligt "fest-röka" utan vid större grejer bara. :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte alls slutat röka :O du köpte ett paket i fredags :O fuskare!

2010-04-25 @ 12:18:52
Postat av: Anonym

Puss på dig med Oscar

2010-04-25 @ 13:45:09
Postat av: Taraldeli

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-03-16 @ 14:37:54
URL: http://taraldeli.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0