Sccchhhletet

Godmorgon! Jag sitter här i riktigt slitna mjukiskläder, håret i en risig bulle på huvudet och ansiktsmask i ansiktet = I look like shit! Gårdagen blev inte som planerat, vilket mina dagar aldrig blir, efter jobbet mötte jag iallafall Agnes och Peter och så drog vi och käkade, sushi såklart. Yummie! Efter det gick vi runt lite på stan innan vi åkte till Gullmarsplan och av någon anledning köpte vi mjukglass inne på grillen där, sjukt gott jag älskar mjukglass! Eftre det åkte jag och Agnes hem och ja typ snackade och ringde folk, haha. Jättetöntigt men aja! Nu är Agnes dock i Amsterdam och röker hasch för full rulle, själv vet jag inte vad jag ska ha för mig. Vi får se, peace out!



Juste, min nya hårfärg blev precis som jag tänkt mig! Sweet!
Haha, gammal bild från mitt hår i 9;an, slitet fjortisblond och fult. Usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0