Mörkbrunt skare va

Jag sitter här med färget i håret, köpte riktigt mörkbrun färg, hoppas på det bästa. Vill inte ha svart hår, men näst intill, sjukt snyggt. Strax börjar joey på tv och jag hittade precis mina sista lussebullar i frysen, om jag ska njuta! haha, nej men ja... Ska jobba ikväll, slutar dock halv åtta, efter det vte jag inte vad jag ska göra, bio/fest blir det iaf. Och från det ena ämnet till det andra, igår fick jag tillbaka matteprovet, fick mvg vilket jag dock väntade mig. Idag hade jag spanska prov, nationella hörförståelse, om vi säger såhär, 46 är maxpoängen, om jag lyckas få 10 så är jag riktigt stolt. :D Nu ska jag rulla, c'ya


Denna färg är perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0